2011 m. sausio 5 d.

TOBULŲ NĖRA.


Kartais aš tiesmuka.
Sakau žmonėms, kas mano manymu yra blogai.
Gal esu šiek tiek egoistiška.
Dažnai noriu būti teisi.
Ne visada viską žinau.
Kartais neturiu nuotaikos. Tokiomis dienomis esu kaip širšė. Įgeliu, kai tik turiu progą.
Dažnai įžeidžiu žmones, to visai nenorėdama.
Siekiu savo tikslo. Ir tada, kai kitiems tai nepatinka.
Nesu tokia kaip visi ir drąsiai reiškiu savo nuomonę. Ir tą, kuri ne visada patinka kitiems. Kuri yra kitokia. Kartais tai žeidžia.
Nesu ta paauglė, kuri alpsta dėl visokių aktorių, dainininkų ar panašiai.
Aš į realesnius žmones žiūriu. 
Kartais į tam tikrus dalykus žiūriu rimtai. Ir mane siutina, kai kiti viską gadina.
Kartais neparodau savo jausmų.
Kartais pasakau daugiau, nei kiti nori išgirsti.
Visada stengiuosi būti savimi (pati blogiausia mano savybė, kaip pastebėjau).

Nesu tobula, nes tokių nėra.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą