2011 m. sausio 5 d.

Išsižiok ir užsimerk


2011.01.05
Užmerk akis. Atitrūk nuo pasaulio. Svajok.
Jei labai nori pamatyti žmogų, bet jis toli, ką darai?
Aš užsimerkiu ir prisimenu jo akis, šypseną, kvapą, balsą...
Jei labai nori išmokti kažką daryti, bet sunkiai sekasi, ką darai?
Aš užsimerkiu ir įsivaizduoju save, darančią tai puikiai.
Jei nori sugrąžinti tai, kas buvo, ką darai?
Aš užsimerkiu ir pasineriu į prisiminimus. Džiaugiuosi, kad iš nuostabių akimirkų man bent tiek beliko.
Jei tau liūdna, ką tu darai?
Aš užsimerkiu ir galvoju apie ką nors gražaus. Apie kažką, kas verčia mane šypsotis.
Jei ašaros kaupiasi akyse, bet tu nenori verkti, ką darai?
Aš užsimerkiu ir mintyse dainuoju. Dainuoju linksmas dainas.
Jei kažko labai labai lauki, ką darai?
Aš užsimerkiu ir įsivaizduoju, kas bus, kai to sulauksiu. Kaip viskas bus.
Užsimerkusi aš šypsausi. Aš dažnai šypsausi.
Svajonės pildosi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą