2011 m. sausio 15 d.

Pažadai pažadėliai padažai

Mama nuo pat mažų dienų man kartodavo, kad nelaižyčiau peilio.
O aš vis tiek laižydavau. Ir tebelaižau.
Bet gal ji ne tik peilius turėdavo omeny?
***
Nuo mažų dienų aš pratusi nepaklusti. Neklausydavau tėvų, laužydavau taisykles, gyvenau taip, kaip norėjau. Negalėčiau vadinti savęs neatsakinga. bent negalėjau.
Pykstuosi su mokytojais, prarandu artimųjų pasitikėjimą.
Kartais visai atitrūkdavau nuo "vadelių". Rūkydavau, gerdavau, keikdavausi, nelankydavau pamokų, negrįždavau namo laiku.
O kartais lyg ir nušvisdavo protas. Mokydavausi, klausydavau tėvų, beveik niekur neidavau, o jei išeidavau - grįždavau laiku... Apie gėrimą ar rūkimą minčių net nekildavo. No no no no.
O kaip yra dabar?
Taip, aš negeriu, nerūkau, beveik nesikeikiu.
Bet aš nelankau pamokų, konfliktuoju su mokytojais, laužau taisykles, gadinu nervus artimiesiems, nes nežinia kur būnu naktimis ir vis negrįžtu sutartu laiku.
Dabar tegul visi žino, kad aš duodu sau pažadą.
1. Namo visada grįšiu sutartu laiku. Nei minute vėliau. Tam reikės ne mano vienos pastangų. (Darotai!)
2. Susigrąžinsiu artimųjų pasitikėjimą.
3. Nebesikeiksiu.
4. Lankysiu  pamokas. (!!)
5. Susitaikysiu su mokytojais ir su jais nebekonfliktuosiu.
6. Taupiau gyvensiu, nebeišlaidausiu. (Ne į temą, bet)
7. Palaikysiu tvarką namie.
8. Nebelaižysiu peilių.
***
ŽUŽU.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą