2011 m. sausio 8 d.

Out of space

2011.01.07
In 2011, I just want to be happy.
Kol kas sekasi gerai.
Ką man šiandien sako horoskopai?

2011-01-07 horoskopas Vandeniui.
Šiandien gali tekti bendrauti su žmonėmis, kurių nesitikėjote sutikti arba stengėtės pamiršti. Stenkitės būti objektyvus, tolerantiškas. Nemokykite kitų, kaip gyventi. Meilės objektas staiga gali nutolti, atsiriboti neperžengiama tylos siena.

WOT WOT WOT?
Diena jau nugyventa, o horoskopas totaliai sucks.
1. nesutikau jokių žmonių, kuriuos norėjau pamiršti.
2. Meilės objektas nenutolo, jis priartėjo.
***
I'm totally happy.
Viskas ore.
Visi prisiminimai.
Viskas.
Prisiminiau tamsų gruodžio 11 vakarą.
Jo nepamiršiu (nieko ypatingo kaip ir neįvyko. Bent iš šono tas vakaras neturėtų atrodyti ypatingai. Nors širdy jis man ilgam liks toks nepaprastas).
O kas buvo dabar?
Tamsi sausio 7 naktis (iš 7 į 8).
Vakaras, kurio tikrai nepamiršiu ilgai ilgai.
Tas pats žmogus, į kurio akis žiūrėjau gruodžio 11.
Tos pačios akys žvelgė į mane. Bet žvilgsnis buvo reikšmingesnis.
Jo tariami žodžiai nuoširdūs ir gražesni.
Aš sėdžiu be žodžių, o jis žiūri į mane.
Galvoje tiek minčių, o aš jų negaliu sudėliot į rišlų sakinį.
Ašaros rieda iš laimės. Vėl. Antrą kartą iš eilės. Antrą vakarą verkiu.
Tik tas antras tikresnis.
Mielesnis.
Nuoširdesnis.
Laikas sustojo.
Viską pamiršom.
***
Aš Tave myliu!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą