2011 m. sausio 15 d.

Meilė seilė

Jei man sunku eiti tiesia linija, tai kaip rišliai dėstyti mintis?
Galvoj per daug visko sukasi.
Jo akys, jo kvapas, jo bučiniai, jo rankos, jo tvirtas glėbys..
Akys... Tas gilus žvilgsnis... To žodžiais nenusakysi. Niekas niekada anksčiau į mane TAIP nežiūrėjo. Su tokia meile? Nežinau, kas tai, bet tai yra GERA.
Jo kvapas... Pažinčiau iš tūkstančio kvapų. Kad ir kaip freaky skambėtų, aš galėčiau ištisai jį uostyti. Tiesiog... Tai užburia.
Jo bučiniai... Sėdžiu geras 10 minučių ir bandau rasti žodžius tam apibūdinti. Nuostabu. Nepakartojama. Aistringa. Švelnu. Jo bučiniai mane įtraukia.
Jo rankos... Ech, jos dreba, kai jis mane bučiuoja, aš tai jaučiu. Tai yra taip miela! Taip... tikra.
Jo glėbys tvirtas. Su juo būdama aš jaučiu, kad galiu nieko nebijoti. NIEKO.
Jis mane žavi ir traukia. Aš jį labai myliu. Su juo būdama negaliu dėlioti savo minčių. Kartais jų tiek daug, o kartais... Kartais net mintyse mykiu kaip vaikas pamatęs saldainį.
Kartais man atrodo, kad jis moka stabdyti laiką. Nes tik su juo būnant laikas tikrai sustoja. Aš galiu girdėti, kaip tiksi laikrodis, bet man neberūpi.
Žinoma, tai baigiasi problemomis namie, bet su juo būdama metu aš viską užmirštu.
Toje minčių maišalynėje man išryškėja tik vienas dalykas.
Aš jį beprotiškai myliu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą