2011 m. vasario 12 d.

Plius. Minus. Plius. Minus. Minus. Minus.

Turėjau draugę. Nors dar norėčiau sakyt, kad turiu.
Daug nuostabių akimirkų praėjo būtent su ja.
Ir ji tikrai buvo nuostabi.
O aš žmogus.. sunkaus charakterio.
Tie, kurie mane tikrai pažįsta - priima tokią, kokia esu. Aš suprantu, kad tikrai nesu „dovanėlė“ ir kad tokią kaip aš žymiai lengviau pasiųsti kur nors toli, nei bandyti į akis pasakyti trūkumus, ar bent pamėginti suprasti.
Turiu milijonus neigiamų savybių. Bet visada mėgindavau rasti pliusus ir minusus. Mėgau pusiausvyrą.
-Aš mėgstu būti teisi.
+Bet aš visada išklausau kitų nuomonės, ir jei teisi vis dėl to būnu ne aš, išsižadu savo „tiesos“.
-Aš dažnai draskau akis.
+Bet aš tai darau nepiktybiškai, o jei netyčia įžeidžiu žmogų, aš nuoširdžiai atsiprašau.
-Esu gan uždara ir nepasakoju savo gyvenimo smulkmenų. Nei draugams, nei bloge.
+Bet aš VISADA išklausau ir stengiuosi padėti.
-Kartais būnu be nuotaikos ir įžeidžiu draugus to visai nenorėdama.
+Bet juk daug kam taip nutinka, o mane po to sąžinė graužia ir aš nuoširdžiai atsiprašau (na ir ką, kad kartojuos).
-Aš tikrai esu rakštis subinėj.
+Nerandu.
-Aš negaliu pasikeisti. Visada būsiu tokia, kokia esu.
-Aš egoistiška.
+-+-+-+----
Nepykit, kad turiu daugiau minusų, nei pliusų.
Negaliu pasikeisti, kad ir kaip to norėčiau.
Negaliu.
Negaliu.
ATSIPRAŠAU.
(nors to jums nepakanka)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą